Fuck you, you, you aaand YOU

Ifall det funkade att lägga in bilder från kameran skulle ni fått lite "julkort" men det sket sig... Känner mig allmänt sur osv... Vill till skolan, lols, vill träffa folk och bosätta mig där det finns människor -.- Ska fan sluta läsa bloggar, trött på att dom har bättre liv än mig LOOOOOLS!!!!!!!!! Och vill bara ha sommar så man kan vara ute på kvällarna och bara träffa folk... ÅÅÅ bli brun och grejer... fan vill bara stänga av mobilen, ta bort allt med alla och aposhgsjhfoajfasjfaso, hahah måtligt irriterad brud... OCH mitt rum är så jävla äckligt.. Nånting luktar men jag vet faaaan inte vad... vill bara till mitt nya rum och baara, ha det bra.. fan detta jävla liv...

Hahha,, lovade mig själv att inte blogga när jag va arg... MEN DET SKITER JAG I!!!!!!!!!!!!!!! haha seriöst... hejdå...
ska ner o va lite trevlig mot mor :P Kanske bloggar innan jag lägger mig... 
Ciao :P

.....

Kommentarer
amanda

lungt, allt bra ?:)



Blogg: http://amandayouseff.blogg.se/
2011-12-10 @ 16:09:49




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback