grandma

Punkt slut, tack och hej – du ska ut, det var allt för mig
Jag gjorde allt för dig, du var allt för mig, så jävla svårt att förstå att det är tack och hej
Fast det var mitt egna val att dra, jag kunde inte ha dig kvar
Jag kunde inte stå och titta på hur du tog sönder mig sakta men säkert, det är säkert
Jag gick och sålde min själ till en drog
Ett hål i mitt hjärta, jag hoppas det läker
Punkt slut, tack och hej – du ska ut, det var allt för mig
Jag gjorde allt för dig, du var allt för mig, så jävla svårt att förstå att det är tack och hej
Fast det var mitt egna val att dra, jag kunde inte ha dig kvar
Jag kunde inte stå och titta på hur du tog sönder mig sakta men säkert, det är säkert
Jag gick och sålde min själ till en drog
Ett hål i mitt hjärta, jag hoppas det läker

INGE COMVIQ
grymlåt btw

Kommentarer
emma

<3



Blogg: http://bberglindd.blogg.se/
2011-12-29 @ 20:26:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback