Har någon sagt att du är underbar


Har haft riktigt kass uppdatering.... Men har inte haft humör... Men haft en GRYM dag!! Super glad, och när jag kom hem så hade tröjan jag vunnit kommit... haha, huuur glad som helst! Så tar kort på den imorgon, är sjukt trött just nu, så har tyvärr ingen ork... Men har jobbat på super bra idag iskolan! På SO provet tror jag det gick bra.. Det var muntligt så jag prata en hel del... vet inte om det var rätt med det lät ju rimligt? Och så fick jag höra att jag var som stalin.. bara för att jag var inne på att de ska vara Plan Ekonomi! Låter mycket bättre ju! Och spanskan, gick faktiskt oxå ovanligt bra :)!

Nu blir det film så vi får la höraas :)!! Ciaaao

Jag är faktiskt rätt stolt över bilden hahah..

Kommentarer
majapalm

hörru din söta lilla korv dags att skaffa fb nu va!!! knutten sa de första när han kom hem att han behövde låna min dator för att mejla dig haha.....



2011-12-14 @ 19:53:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback