IT AAA RINGGG

taaack linnsi!<3

Har finally städad klart mitt rum, ska gå ner med mitt klädberg och sen hoppa in i dushen sen leka lite med mitt hår.. Haha, kommer bli skit sur om det inte blir bra.. Men jaa, glad att de blev hemmakväll, mitt huve pallar inte mycket idag känner jag! Men jaaa, om mitt hår blir bra så kan jag lägga upp bilder på de :)! Så kvällens planer blir, duscha, fixa håret, laga mat och mysa med mig sjäälv! Hahaha, FAAAAN va fel det där lät... mena bara att jag är själv hemma så jag ska titta på film och äta gott med mig själv... jaja.. Men blev ett kort inlägg igen :) Tänkte ha en frågestund snart? Inte säker men, tror de nästan :)! Vi höörs senare!
Saknar då denna hårfärg och längd mer än allt....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback