It's all for you

Du ställer bara till för dig själv.....

VÄRLDENS segaste äckel fredag... inte förvånad ;) Hah, aja har sjuuuuuuuukt ont i benet och är allmänt suuur, ska ta och bädda sängen  som jag inte gjort på evigheter och sen... titta på tv? Ingen aning.. Känns som en riktig depp kväll... soft. Nej men NU tänker jag ta en sån där 9 saker jag vill säga till folk utan någon jävla lista så

1. Jag saknar allt med dig.
2. Tack för att du är du, och bara är du.
3. Just nu är du det enda jag vill ha ur i mitt liv.
4. Att just du av alla skulle lyssna på hennes skit snack, nej du vet att du är bättre än så efter alla jävla år.
5. Jag är den lyckligaste på jorden i din närhet
6. Förlåt för att jag inte är den du vill att jag ska vara, jag är mig själv så lev med det eller fuck off, gracias.
7. Det är såhär lev med det, jag mår bra så låt det var så.
8. Prata med mig ist bakom mig ;)
9. Du äcklar mig,

Kommentarer
Malin

kika in på min blogg och tyck till ang. hur mycket du tycker att man ska anstränga sig för att vara fin i ett seriöst förhållande!



Blogg: http://lundbergmalin.blogg.se/
2011-12-09 @ 20:21:33
Deniece

Hoppas det blir bättre snart!



Följa via bloglovin? :)



Blogg: http://divokys.blogg.se/
2011-12-09 @ 21:04:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback