killing me softly

Nu ligger jag hemma i min nya säng utan bäddmadrass eller något.. mums. Nej men ja.. Fick iaf med mig en snyggjacka, mössa, mjukisbyxor och en bronzer :)! Kan lägga upp en bild på allt sen om ni vill? Eller alltså jackan... det andra kanske inte är så intressant.. Haha, nej men jag har inte mycket mer att skriva och ska ta och fixa sängen och sen se fram emot två yrkesdagar haha :( Juuste, har krossat en spegel i fall ni ville veta, så hej 7år olycka... haha eller nej, sånt skit tror ja icke på.. :) JAJA, har absolut inget att blogga om.. känner mig typ besviken på vissa...
Men det ska jag inte ta på bloggen ;)!

Hörsdå

Jag iidag

Kommentarer
linki

vackra du, bli modell



Blogg: http://www.linnliljas.blogspot.com
2011-12-04 @ 20:31:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback