Se hur vi blir fler.

Är hemma nu, slutade halv två! Tänkte starx gå ner och färga håret oxå och mysa med min älskade lillebror! Skolan har varit skiit bra! Fick VG på dansen på idrotten, och för vissa kanske det inte är så bra men, jag började 9an med IG så jag är super stolt över mig själv :)! Sov förövrigt typ 11 timmar, huuuur skönt som heeeelst!! Brukar annars sova typ 5 timmar... Jaja men, inga bilder idag för ser skit luffig ut, trasiga jeans och en fet tjocktröja, knappt smink och en knut. Chill det oxå! Har inget mer att säga, förutom att jag blev filmad när jag åt ;) Finns fan PATETISKA människor till allt, fick reda på att bruden filmar andra i skolan oxå. Trodde att man hade växt upp liiiite, när man går i nian? tydligen inte :)

Har inget mer att skriva just nu iaf! Ska färga håret, lägger upp lite bilder sen kanske?
emps<3

Kommentarer
m

hahaha vem filma ?



2011-12-08 @ 16:02:54
Anonym

hur vet du att den människan filmade dig? den kanske bara hade upp mobilen :) och varför kan man inte gå runt o filma i skolan fast man går i nian? haha



inge illa menat undra bara, fin blogg :)



2011-12-08 @ 16:54:35
Solvei

BRA JOBBAT MATILDA!!!<3 Grattis till VG:et :*



Blogg: http://ssolvei.blogspot.com
2011-12-08 @ 19:03:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback