Svar på "tal"

Om någon sitter med en mobilkamera mot mig och dom flesta såg och sen tar ner mobilen och alla vid samma bord kollar på mobilen och fnissar så tycker ja det är rätt självklart och hon har filmat en annan tjej som gick förbi henne då hon satt upp mobilen på axeln och frågar du mig så är det inget vanligt stället att ha mobilen på :) Och jo absolut, man kan gå runt o filma i skolan fast man går i nian, men filma då inte på människor som du inte känner eller nån som inte vill bli filmad? Och hade jag råkat gått förbi om hon filma på någonannan tillexpemel hade inte varit en big deal. Hoppas du förstår vad jag menar med allt :)!

Tack så mycket :)

Kommentarer
MP

haha vadå inte tjejen själv som filmade som kommentera? sluta upp nu bara :*



2011-12-08 @ 19:04:34
Solvei

Hej igen matte, eftersom att du inte är inne på facebook nå mer och jag har en annan mobil så har inte ditt nummer så frågar jag dig på blöggen: har du lust att komma på lite "avskedsmys" hos mig imorgon innan jag flyttar? Det kommer några till kompisar och så också så:D



Blogg: http://ssolvei.blogspot.com
2011-12-08 @ 19:14:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback