Sleepyhead

Japp tjo.

Har en sån där dålig dag... Btw så testa jag få i min tungpiercing igen och det gick.. (tog ut för typ 2-3 dar sen) det gjorde bara SKIIIIT ONT. Såå fuck my tunga! Men hoppas det blir att rulla mot julia senare i kväll :) Annars, så har jag inte gjort ett smack i dag, va i skolan.. och de va ju... mja som det va :) Har verkligen inget att skriva om tyvärr.. Men slänger upp bilder och lite musik och sånt förmodligen! :) Nuu, ska jag tvätta bort sminket och  lyssna på musik och fortsätta chilla tills ikväll! :)

Idag har jag gett mig på att vara trevlig, vilket jag har en tendens att INTE vara det... det kom jag och emma på idag.. så ja, satt och prata om känslor och grävde ner min bitchiga sida<33333333 Gick ju bra.......................... :)
Haha, vet att ni bryr er osv
Chilla lite

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback