Varför blundar vi när vi ber, när vi gråter, när vi kysser, när vi drömmer? För att det vackraste i livet inte syns, men känns i hjärtat.








jag skulle älska dig lika mycket om du var i himlen, jag skulle älska dig lika mycket om du hade ett ben. Jag skulle sitta brevid dig när du bara har några få timmar kvar att andas, jag skulle va den som höll om dig och kände dina sista hjärtslag, jag skulle dö samma sekund som du dog. att veta hur ont det gör i dig, det gör lika ont i mig. att se din värld falla samman ger mig hjärtont. Jag gör allt för att du ska skratta. jag ger mitt liv för att du ska vara glad. varför, varför ska världens finaste ängel vara så skadad. Jag vill laga dig, men jag känner mig hjälplös. Det är första gången i mitt liv som jag känner mig såhär hjälplös.  Alla säger att man skulle vara så egoistisk om man fick välja på att dö själv eller att din kompis skulle dö. eller om du skulle få 10000000 miljoner eller att du skulle ge de till en kompis. Det är sant, men inte när det kommer till dig. Jag skulle ge dig alla de pengarna istället för att ta de själv.Jag skulle dö för dig. Du är jag,du är den starkaste. alla andra är ingenting jämfört med dig. Du är mer än ord kan berätta. Alla gråter vi, Alla mår vi dåligt. och det är okej, men det ända jag vill att du har i tankarna är att du alltid kan falla tillbaka på mig.stäng mig inte ute. eller gör vad som krävs för att det ska bli bra. men jag kommer alltid göra allt för att hjälpa dig. Jag kommer aldrig att försvinna. Eller bara om du försvinner. För det finns inget liv utan dig. du är mitt liv.  jag tänker på dig , varje sekund.ingen är som dig . jag kan inte beskriva , för jag har aldrig mått så som jag gör med dig. dör du, så dör jag.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback