Nio sanningar, en lögn

• jag har blivit stoppad av polisen pga misstänkt för langning och narkotika innehav

• jag stör mig så inåt helvete på folk som säger eehm framför varje ord när man redovisar gör de dock själv ibland

• jag är inte helsvensk, och min "pappa" är inte min riktiga pappa, så vet inte vem min biologiska pappa är

• jag kan ha en sjujävla attityd och när de gäller folk jag ogillar gör jag allt för att visa min riktigt elak sida

• jag har mer folk som hatar mig än nära vänner

• när jag var liten ville jag bli en gangster och skjuta folk och ha massa tatueringar

• jag pratar ofta på engelska med mig själv och skrattar ovanligt mycket åt mig själv

• jag har börjat gråta i en affär för jag inte fick hårfärg 13-14 bast.

• jag är otroligt rädd för stora människor, ser dom som troll som ska äta upp mig eller jaga mig.

• jag är urkass på att simma och lärde mig att simma på ytan när jag gick i fyran

Så vilken är nu en lögn ;)?

jag och min fina kasse!<3


Kommentarer
Anonym

De om din pappa



2012-03-28 @ 05:10:32
Stina

Den om din pappa.

love u <3



Blogg: http://stiiinas.devote.se
2012-03-28 @ 16:08:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback